Saturday, December 18, 2010

Sfantul Usturoi

Ca ma enervau ai mei cand ne bateau la cap sa mancam usturoi mai ales in perioadele demne de raceala!
Si acum descopar cate metode avem la indemana nu doar pentru prevenirea racelilor de sezon ci si pentru tratarea lor. Din pacate, au aparut tot felul de preconceptii si pareri prost intelese legate de regulile din societate... cum ar fi reclamele la guma de mestecat sau Tic-Tac (care oricum nu iti improspateaza respiratia)
Astazi, mi-am calcat pe 'mandrie' si mi-am avertizat colegii de birou inca de la prima ora ca astazi mananc usturoi pentru ca saptamana aceasta m-a luat frigul si a inceput sa ma doara gatul si sa imi curga nasul.
Ei bine dupa ce am savurat 2 catei de usturoi la masa de pranz m-am simtit ca dupa 2 pastile de gat cu lidocaina. Va recomand deci usturoiul - impotriva oricaror reguli sociale sau de cuplu :), doar pentru sanatatea noastra, a tuturor.

No comments:

Post a Comment

Iti multumesc pentru ca ai vizitat acest blog si pentru comentariu.